Taupyklė @ Kur dingo pinigai? : Klaidžiojimas po finansų džiungles arba … ir protinga višta užpakalį išsidilgina

Rimi akcijos – pirkėjų maustymas?

Šįkart man užkliuvo RIMI.

Pašto dėžutėje radau RIMI reklaminį žurnalą. Nudžiugau pamatęs, kad pasiūlė neblogų nuolaidų. Susidaro įspūdis, kad šių dienų prekybos centrų lenktynėse garbės reikalas prispausti tiekėjus ir paskelbti akciją ne mažiau 25-30% visai produktų linijai arba prekės ženklui.

Iš vartotojo pusės – geras klausimas – ar nusipirkus daugiau “atsargai” suvartoji tiek pat? Ar matydamas prikrautą podėlį imi vartoti ir išlaidauti daugiau?

Rimi akcija - Gruzijos vynams

Rimi akcija - Gruzijos vynams

RIMI lankstinuke užmačiau akciją – Gruzijos vynams (paveikslėlį nukniaukiau iš pigutis.lt) . Ilgai nelaukęs nuskuodžiau į Megos Rimi ir nukoviau balto Tamados vyno butelį. Jo kaina – 27 litai. Sumasčiau, kad 27LTL – 7 LTL (26%) = 20 LTL visai nebloga kaina susipažinimui su neragauta rūšimi.

Kasoje paaiškėjo, kad čekyje priskaičiuota pilna suma – 27 litai, o jokiomis nuolaidomis net nekvepia. Pasitikrinau reklaminiame lankstinukiame “VISIEMS Tamada ir Old Tbilisi vynams nuolaidos nuo 26%”.

Kasininkė pasiuntė mane į informaciją. Informaciją tokie klientai akivaizdžiai erzina, bet kalbėjosi maloniai 🙂 . Ten dirbusi mergina nesugebėjo paaiškinti tokio kazuso, kai reklama akivaizdžiai prieštarauja čekiui ir pasikvietė savo vadovę. Ir štai ką ana man paporino:

1. Nesvarbu, kas parašyta reklaminiame lankstinuke (“Visiems TAMADA vynams nuolaida”) – reikia skaityti kas parašyta mažomis raidėmis apačioje prie prekės parduotuvėje. Dar ne pro šalį patikrinti ir už kainos etiketės – maža kas. Gal visos sąlygos netilpo ….

2. Akcijos RIMI žymimos geltonomis etiketėmis. Bėda tik ta, kad 3 Tamados ir Old Tbilisi vyno rūšys buvo pažymėtos mažomis geltonomis kainų etiketėmis be perbrauktų kainų. 1 rūšis nusipelnė didelės geltonos etiketės aka “AKCIJA”, kurioje buvo perbraukta ?sena? kaina ir parašyta nauja “nuolaidinė”. Dar dvi rūšys buvo padabintos baltomis etiketėmis.

3. Kažkur, nelabai įžiūrymo dydžio šriftu buvo parašyta, kad kainos etiketėse – jau galutinės ir po nuolaidos. Bet kam tuomet trijų skirtingų formų, spalvų ir pribraukymų etiketės?

Ir išėjau iš RIMI aš it musę kandęs, nes informacija tik skėsčiojo rankomis- neva atidžiau skaityt reikia.

Pamenu kai Megos RIMI skelbė akciją – viskam -30%, tik pamiršo paminėt, kad akcijinėms geltonų etikečių prekėms – tik -15% . Ir nugelto dauguma prekių kainų it medžių lapai rudenį.

Panašu, kad Rimi nesibodi naudoti ne visai švarių reklamos ir marketingo triukų.

Šiuo atveju kiti prekybos tinklai man patinka labiau.



15 responses to “Rimi akcijos – pirkėjų maustymas?”

  1. scania says:

    Na, maksima elgiasi ne prasčiau 😀
    Esu matęs kainų užklijuotų šalia senosios ir paskui padarytų nuolaidų:
    sena kaina – 1,23, nauja – 2,39, nuolaida – 40%
    Parodžiau šeimai, tai juokėmės balsu 😀

  2. Oi, čia dar tik žiedeliai, t.y. tai, ką realiai pamato/gali pamatyti pirkėjas. Visos purviniausios šaknelės lieka prekybcentrių administracijose, patikėkit, ten tokių planų ir aferų prikurta, kad ohoho. O mes perkam. Nes nežinom.
    Ir nėra nė vieno išskirtinio prekybos centro, patikėkit, visi susitepę, visi vienokiom ar kitokiom formom apgaudinėja pirkėjus.

  3. Margariux says:

    Gal kažkurioj, mažesnėje RIMI tų vynų mažiau, tai ten gal ir visiems vynams 🙂 šiaip perkant reikia žiūrėti manau kokia kaina, o informacijoje atiduot galėjai 😉 o gal pvz. ta akcija nuo kitos dienos prasideda tam vynam 🙂 maksimoj labai tuo naudojasi, išdėlioja viduryje, parašo akcija, bet dar kainų neišdėlioja, nes tik po kelių dienų ta akcija su mažesnėm kainom bus, o žmonės jau perka.. žodžiu visi sukčiauja.

  4. ewal says:

    tie lankstinukai ir tos akcijos – kvailiams, kurie leidžiasi mulkinami.

  5. Pipirmėtė says:

    tenka padirbėti su Rimi. importuojam prekes. Tokios betvarkės joks tinklas Lietuvoje neturi:)

  6. taupykle says:

    ewal: kategoriškai pasakyta. Aš perfrazuočiau kitaip – kvailą ir bažnyčioje muša. Tik kad šiais laikais jau ir kvailu būt nereikia – tereik neperskaityt 4 dydžio šriftu surašytų papildomų sąlygų.

    Pipirmėte: visiškai tikiu, deja, niekas nenori pasakoti plačiau – o būtų labai įdomu.

    Margarita: asmeniškai panašių triukų esu pastebėjęs Maximoje: sumeta tris prekes ant vienos “pakylos” viduryje praėjimo arba prie kasų. Ir uždeda tris kainas. Mažiausia kaina, labiausiai rėksminga padėta ant brangiausios prekės… matyt apsimoka, kad taip daro.

  7. Linas says:

    Tai kad cia kiekvienas prekybos centras (nebutinai maisto prekiu) suka ka nors panasaus. Esu pats ne karta mates kad uzdeda didesnes kainas ir priraso tipo nuolaida. Arteja Kaledos tai nesiojami kompiuteriai per pora simtu pabrangs ir bus “nuolaida”. Juk daug kas sako kad pries Kaledas padideja apyvarta, tai reiskia “Vo kiek apgavom”.
    Ot nemegstu tokiu, kur suka ka nors nesvaraus, bet juk be maisto neliksi 😐

  8. Povilas says:

    To linas:
    ne visada. Dirbau toje srityje 5 metus. Daznai tiekejai nuo nauju metu pristato naujus modelius, ir pan – todel stengiasi atsikratyti visko, kas liko.

    O siaip cia buvo kazkada geras patarimas sone pasirodes: neskubek pirkti.
    Kai perki virs kokiu 500 Lt, visada yra didele tikimybe, kad gali gauti ZENKLIAI pigiau.

  9. margariux says:

    hmm.. galvoju kaip prie mano vardo atsidaro ne margariux o mano vardas ir pavardė 😀 gal įmanoma pakeisti? būčiau labai dėkinga.

  10. margariux says:

    arba bent ištrinti tada tą komentarą.. dėl asmeninių priežasčių 🙁 nes pacientai jau ir taip persekioja..

  11. taupykle says:

    Margarita, būna būna, kam nebūna?

    O komentarų trint nepraktikuoju – nei linksmų nei popikčių.

    Pakeičiau tik vardą. P.s. liuks tamstos tinkliaraštis 🙂

  12. margariux says:

    ačiū kad pakeitei, ačiū ir už tą “liuks” 😉

  13. Gražina says:

    Sudomino internete skelbiamos RIMI akcijos. Gražiai paruoštame paveikslėlyje nurodyta cukraus kaina – 2, 44 Lt, jei perki 12 kg. Susigundžiau. Nusipirkau net du pokus po 12 kg.Parduotuvėje į čekį nepasižiūrėjau, o namuose – juodu ant balto čekyje atspausdinta 1 kg cukraus kaina 2,59 Lt. Pikta ne dėl tų kelių prarastų litų, pikta, kad solidi ir plačiai save besireklamuojantui parduotuvė taip nepagarbiai elgiasi su pirkėjais. Už melą būna nuobaudos, įdomu, ar reaguoja kas nors į toki “nekaltą” parduotuvių melą.

    • taupykle says:

      Labai panašių triukų pastebėjau Senukuose. Jau gal 4-to daikto kurį perku paskutiniu metu neatitinka kaina etiketėje ir kasos čekyje. Konsultantai skėsčioja rankomis “pakėlė PVM, tai dar etiketėse neperskaičiuota kaina”. Itin nesolidu tokio dydžio tinklui.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Subscribe: rss | email | twitter | +